Reklama dźwignią handlu...

18.11.2013

W ramach konsultacji w zakresie promocji i marketingu, rozpoczęliśmy współpracę z lokalną firmą działającą na rynku nieruchomości w Białymstoku. Celem jest pomoc w promocji nowej inwestycji.

Osiedle Natura to kompleks działek i domów jednorodzinnych w okolicach Białegostoku. Nasza misja to pomoc w marketingu i sprzedaży tej nieruchomości.

Na pierwszym etapie współpracy, opracowaliśmy wizualizację komputerową osiedla. Materiały zostaną wykorzystane w przekazie reklamowym oraz na banerach w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji. Zaproponowaliśmy inwestorowi symulację rozmieszczenia banerów wraz z projektami graficznymi. Przygotowaliśmy również stronę internetową z podstawowymi informacjami oraz materiałem zdjęciowym. W ten sposób, niemal na żywo, osoby zainteresowane mogą śledzić przebieg budowy pierwszego domu pokazowego.

Wskazaliśmy inwestorowi możliwości wykorzystania centralnie położonego na terenie osiedla zbiornika wodnego. Niewątpliwie, proponowana przez nas strefa rekreacyjna, dostępna wyłącznie dla mieszkańców osiedla, wraz z zielenią, pomostami, altankami i miejscami na grilla, będzie stanowiła dodatkowy atut tego wyjątkowego miejsca.

W ramach przygotowań materiałów i opisu inwestycji przeanalizowaliśmy i wskazaliśmy szereg zalet, które mogą być atrakcyjne z punktu widzenia nabywcy, a które wykorzystamy w przekazie reklamowym i w promocji nieruchomości. Przykładami są m.in. lokalizacja, komunikacja i połączenie z Białymstokiem, odległości i czas dojazdu, a jednocześnie możliwość zamieszkania na łonie natury, w ciszy i spokoju, z dala od miejskiego zgiełku.

Wraz z postępem prac oraz przejściem do fazy sprzedaży, opracujemy i wdrożymy szczegółową strategię komunikacji, skierowaną głównie do lokalnych klientów. Strategia zakłada wykorzystanie tradycyjnych mediów, działania w internecie, aktywowanie profilu społecznościowego firmy, kontakt z lokalnymi mediami oraz publikację materiałów prasowych przygotowanych w imieniu inwestora.

Pracujemy również nad uatrakcyjnieniem form promocji cenowych. Do tej „zabawy” chcielibyśmy wciągnąć potencjalnych nabywców. Rozważamy możliwość wprowadzenia mechanizmu licytacji, z funkcją składania ofert cenowych online. Szczegóły tej formy promocji pojawią się na stronie internetowej inwestycji oraz w przekazie reklamowym.