ON... O MNIE... O NAS...

 

Dlaczego na sportowo? To takie proste, wręcz oczywiste…

Sport to próba charakteru, siła woli i sztuka przezwyciężania słabości.

Sport to wyznaczanie celów, łamanie barier, konsekwentna realizacja założeń, systematyczna praca.

Czy sport i biznes to dwa różne światy?

Być może tak, ale na bazie własnego doświadczenia stwierdzam, zasady gry są takie same.

 

QPRO360 to „rookie” na rynku. Firma założona w 2013 roku, wchodzi do gry i określa się mianem challengera. Oferujemy usługi w dziedzinie turystyki aktywnej, prowadzimy pensjonat nad jeziorem Serwy na Suwalszczyźnie, realizujemy projekty związane ze sportem, aktywnością fizyczną i zdrowiem, zajmujemy się marketingiem i promocją nieruchomości, wiemy jak zrealizować mieszkaniową metamorfozę. Co ważne, we wszystkim co robimy, dbamy o wellness, czyli... dobre samopoczucie naszych klientów.

Filozofia działania zawarta jest w samej nazwie. Q czyli znak jakości, PRO czyli profesjonalizm i 360° symbolizujące wszystko co wokół nas, wszystko czym się zajmujemy. QPRO360 to profesjonalne usługi, najwyższa jakość i dbałość o szczegóły w każdym aspekcie działalności, bo każdy z nas zasługuje na najwyższą jakość (Q) i profesjonalizm (PRO).

 

Wojtek Masalski - POMYSYCIEL QPRO360

Pomysyciel, czyli POMYSłodawca i założYCIEL firmy, ponad piętnaście lat pracował w międzynarodowych korporacjach, zajmując wysokie stanowiska kierownicze. Dystrybucja i marketing produktów, zarządzanie wieloosobowymi zespołami to świetny test zdolności menadżerskich. Od lat wolny czas wypełniony był treningami i realizacją pasji sportowych. Nurkowanie, pływanie, rower, bieganie, a z czasem połączenie trzech konkurencji i "próba charakteru" w triathonie. Rok 2013 to diametralny zwrot akcji. Decyzja o opuszczeniu świata korporacji i przeniesienie własnych doświadczeń na nową dziedzinę. Jakie to doświadczenia?

Praca zawodowa:

2013-            Pomysyciel :) i Prezes Zarządu spółki QPRO360 sp. z o.o.

2008-2013     Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Fiat Auto Poland – dystrybucja produktów Grupy (Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Lancia, Jeep) na rynku polskim

2006-2008     Dyrektor Zarządzający General Motors na rynku czeskim i słowackim

2004-2006     Kierownik Marketingu General Motors (Chevrolet, Opel), Biuro Regionalne GM na Centralną i Wschodnią Europę w Budapeszcie

2001-2003     Dyrektor Marketingu Fiat Auto Poland

1997-2001     Dyrektor Marketingu Daewoo Motors 

Wykształcenie:

1995-1997     Master of Business Administration (MBA), Uniwersytet Illinois w Chicago

1988-1993     Magister prawa, Uniwersytet Warszawski, filia w Białymstoku