ON... O MNIE... O NAS...
Dlaczego na sportowo? To takie proste, wręcz oczywiste…
Sport to próba charakteru, siła woli i sztuka przezwyciężania słabości.
Sport to wyznaczanie celów, łamanie barier, konsekwentna realizacja założeń, systematyczna praca.
Czy sport i biznes to dwa różne światy?
Być może tak, ale na bazie własnego doświadczenia stwierdzam, zasady gry są takie same.
QPRO360 to „rookie” na rynku. Firma założona w 2013 roku, wchodzi do gry i określa się mianem challengera. Oferujemy usługi w dziedzinie turystyki aktywnej, prowadzimy pensjonat nad jeziorem Serwy na Suwalszczyźnie, realizujemy projekty związane ze sportem, aktywnością fizyczną i zdrowiem, zajmujemy się marketingiem i promocją nieruchomości, wiemy jak zrealizować mieszkaniową metamorfozę. Co ważne, we wszystkim co robimy, dbamy o wellness, czyli... dobre samopoczucie naszych klientów.
Filozofia działania zawarta jest w samej nazwie. Q czyli znak jakości, PRO czyli profesjonalizm i 360° symbolizujące wszystko co wokół nas, wszystko czym się zajmujemy. QPRO360 to profesjonalne usługi, najwyższa jakość i dbałość o szczegóły w każdym aspekcie działalności, bo każdy z nas zasługuje na najwyższą jakość (Q) i profesjonalizm (PRO).
Wojtek Masalski - POMYSYCIEL QPRO360
Pomysyciel, czyli POMYSłodawca i założYCIEL firmy, ponad piętnaście lat pracował w międzynarodowych korporacjach, zajmując wysokie stanowiska kierownicze. Dystrybucja i marketing produktów, zarządzanie wieloosobowymi zespołami to świetny test zdolności menadżerskich. Od lat wolny czas wypełniony był treningami i realizacją pasji sportowych. Nurkowanie, pływanie, rower, bieganie, a z czasem połączenie trzech konkurencji i "próba charakteru" w triathonie. Rok 2013 to diametralny zwrot akcji. Decyzja o opuszczeniu świata korporacji i przeniesienie własnych doświadczeń na nową dziedzinę. Jakie to doświadczenia?
Praca zawodowa:
2013- Pomysyciel :) i Prezes Zarządu spółki QPRO360 sp. z o.o.
2008-2013 Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Fiat Auto Poland – dystrybucja produktów Grupy (Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Lancia, Jeep) na rynku polskim
2006-2008 Dyrektor Zarządzający General Motors na rynku czeskim i słowackim
2004-2006 Kierownik Marketingu General Motors (Chevrolet, Opel), Biuro Regionalne GM na Centralną i Wschodnią Europę w Budapeszcie
2001-2003 Dyrektor Marketingu Fiat Auto Poland
1997-2001 Dyrektor Marketingu Daewoo Motors
Wykształcenie:
1995-1997 Master of Business Administration (MBA), Uniwersytet Illinois w Chicago
1988-1993 Magister prawa, Uniwersytet Warszawski, filia w Białymstoku